مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-04-30سياسي

همت جهادگران «شهید صوفی» تا شکست کرونا


این روزها همه اقشار برای مقابله با کرونا پای آمده اند، گروه جهادی «شهید صوفی» بخش شیرین سو نیز در این راه کمر همت برای شکست کرونا بسته است.

- خبرگزاری فارس _ همدان: بیش از دو ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور ما می گذرد، و به زودی به همت مردم و پزشکان همگی از شر این ویروس منحوس خلاص خواهیم شد اما جوانانی هستند که فارغ از مشکلات ریز و درشت خود، وقت خود را وقف کمک به مردم و خدمت رسانی به آنها کرده اند.

در این میان گروه هایی هستند که آستین های خود را بالا زده و کمر همت برای کمک بسته اند، گروه های جهادی که با فراخوان عمومی میان خیرین، مردم و هیات های مذهبی تلاش می کنند تا دیگران را هم به همکاری در کارهای خیر دعوت کنند و دغدغه این روزهای زندگی مردم که با سلامتی آنها گره خورده را برطرف سازند.

گروه جهادی شهید صوفی بخش شیرین سو یکی از این گروه های داوطلب است که اقدامات چشمگیری داشته و توانسته شیرینی خدماتش را به کام مردم بچشاند.

از 20 اسفندماه جهاد برای کمک به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اند و برای این مهم شبانه روزی فعالیت دارند، جوانانی که با کارهای خودجوش در 25 روستای بخش شیرین سو تلاش دارند، کار و خدمت برای مردم فراموش نشود.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید صوفی در این خصوص اظهار کرد: در اقداماتی که طی این مدت انجام شد، بخش شیرین سو که ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت جهادگران «شهید صوفی» تا شکست کرونا

همت جهادگران «شهید صوفی» تا شکست کرونا