مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-04-30اقتصادي

یک مسئول در خراسان شمالی: تاسیسات آبرسانی شهر لوجلی و 14 روستا زیر آب رفت


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: سد بارزو در سال 1392 بر اثر خشکسالی های مستمر سال های پیش از آن خشک شد و تصفیه خانه ای که منبع تامین آب شرب مجتمع تکمران شامل 14 روستا و شهر لوجلی بود از مدار بهره برداری خارج شد.

- ساقی افزود: در آن مقطع شرکت ابفا برای تامین آب به ناچار نزدیکترین منبع آبی باکیفیت یعنی چشمه چهل کانی که در تراز 50 میلیون مترمکعبی سد بود را با اجرای 20 کیلومتر لوله گذاری وارد مدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی،وی ادامه داد: اما با بارندگی های سال های اخیر و ورود سیلاب های مکرر به مخزن سد، و افزایش تراز سد به بیش از 50 میلیون مترمکعب، تاسیسات پمپاژ و تامین آب از چشمه به طور کامل زیر آب قرار گرفت.

ساقی اظهارکرد: هم اکنون نیز تیم های عملیاتی این شرکت در منطقه به شکل ویژه مشغول کار هستند تا تصفیه خانه آب را دوباره فعال کرده و همچنین برای تامین آب مورد نیاز از روش برداشت آب از قسمت فوقانی سد( با استفاده از پمپ)اقدامات در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به وجود آب در مخازن ذخیره و آمادگی تیم های عملیاتی برای آبرسانی سیار، اهالی شهر لوجلی و 14 روستای اطراف دچار مشکل قطع آب نشده و این مشکل با جدیت پیگیری و بزودی مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول در خراسان شمالی: تاسیسات آبرسانی شهر لوجلی و 14 روستا زیر آب رفت

یک مسئول در خراسان شمالی: تاسیسات آبرسانی شهر لوجلی و 14 روستا زیر آب رفت