مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-04-30سياسي

شهیدمطهری در دانشگاه ها نهضت دینی برپا کرد/لزوم مطالعه آثار مطهری


زمانی که حتی نماز در دانشگاه ها با ترس اقامه می شد، شهید مطهری یک نهضت دینی در دانشگاه ها برپا کرد و به واقع می توان از او به عنوان یک رکن مهم در معرفی دین یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در دیدار مربیان عقیدتی سپاه الغدیر یزد با اشاره به سالروز شهادت استان شهید آیت الله مطهری اظهار داشت: شهید مطهری با تلاش ها و زحمت های شبانه روزی و جدیت خود، رکن بزرگی در معرفی اسلام به و یک مجاهد و مبارز در برابر افرادی که عقاید باطل را ترویج می کردند؛ بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تنها در ارتباط با شهید مطهری فرمودند که تمام کتاب های ایشان مورد تأیید و قابل استفاده است، افزود: این تعبیر بسیار مهم و بزرگی است چرا که حضرت امام مقید بودند تمام کتاب ها را بخوانند و در آن دقت کنند.

ناصری ادامه داد: زمانی که در نجف بودیم، هر کتابی که از شهید مطهری می آمد، امام مطالعه و آن را تأیید می کردند و هیچ کتابی نبود که ایشان از شهید مطهری نخوانده باشند.

وی افزود: مرحوم شهید مطهری دارای استعداد سرشار، قدرت حافظه بالا و عشق به خدا بود و از نظر عرفان و عشق به اهل بیت (ع) و علاقه به امام خمینی (ره) بی نظیر بود تا جایی که شهید مطهری می توانست در قم بماند و به مدارج بسیار بالاتر برسد اما او همه عناوین و القاب را رها کرد و در دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدمطهری در دانشگاه ها نهضت دینی برپا کرد/لزوم مطالعه آثار مطهری

شهیدمطهری در دانشگاه ها نهضت دینی برپا کرد/لزوم مطالعه آثار مطهری