مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-04-30اقتصادي

توزیع یک میلیارد اقلام غذایی و بهداشتی در بین مددجویان کمیته امداد گچساران


در راستای کمک مومنانه مبلغ یک میلیارد ریال اقلام غذایی در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، محمد خادمی امروز در جمع خبرنگاران گفت:  در راستای کمک مومنانه مبلغ یک میلیارد ریال  اقلام غذایی در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع شد.

  وی با بیان اینکه این میزان به منظور مقابله با بیماری کرونا، بین مددجویان این نهاد حمایتی توزیع شده است، گفت: در این راستا تاکنون 500 بسته معیشتی از سوی 2 خیر بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

رییس کمیته امداد گچساران با اشاره به اقلام موادغذایی توزیع شده در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد افزود: این اقلام شمال، ماکارونی، برنج، روغن، قند و ژل ضدعفونی است.

خادمی در ادامه به کمک خیرین در این روزهای سخت کرونایی اشاره کرد و افزود:   همچنین  2میلیارد ریال کمک نقدی  به طرح های اشتغال و  مشاغل متضررشده  ناشی از بیماری کرونا   در  بین 550نفر آسیب پذیر در زمینه کرونا پرداخت می شود.

خادمی با اشاره به اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشتی بسیاری از افراد کم برخوردار جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است و معیشت این افراد به سختی در گذر است، عنوان کرد: در این راستا خیرین برای کمک به این قشر آسیب دیده  در این روزهای سخت کرونایی می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیارد اقلام غذایی و بهداشتی در بین مددجویان کمیته امداد گچساران

توزیع یک میلیارد اقلام غذایی و بهداشتی در بین مددجویان کمیته امداد گچساران