مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-04-30اقتصادي

توسعه معادن در استان قزوین نباید محیط زیست مناطق را تخریب کند


توسعه معادن با رعایت اصول زیست محیطی و توجه به سلامت شهروندان توجیه اقتصادی و منطقی برای فعالیت دارد در غیر این صورت با دادن مجوز به آنها موافقت نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه به همراه علی فرخزاد معاون عمرانی، عیسی قبادی معاون اقتصادی، عباس نژاد مدیرکل محیط زیست استان، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران، احمدپور فرماندار آبیک از معادن شمال شهرستان آبیک بازدید کرد.

هد ایت الله جمالی پور از معادن سخت کوشان، ناورود و آباد راهان در شهرستان آبیک بازدید و مشکلات معدن کاران و مردم را بررسی کرد.

هدایت الله جمالی پور در این بازدید اظهار داشت: قزوین از لحاظ معدنی و صنعتی ظرفیت های خوبی دارد اما باید بر اساس برنامه های زیست محیطی این فعالیت ها صورت گیرد تا آسیبی به سلامت مردم و محیط زیست وارد نشود.

وی بیان کرد: توسعه معادن از سیاست ها مسئولان استان است که می تواند به اشتغال ما کمک کند اما نگران سلامت مردم و محیط زیست هم هستیم که دستگاه های متولی بویژه اداره محیط زیست باید به آن توجه جدی کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: مردم شهرستان آبیک با چند مشکل و چالش جدی مواجهند که آلودگی کارخانه سیمان و کمبود آب شرب آنها از دغدغه های ما نیز هست که باید برای آن تدبیر کنیم و نگذاریم فعالیت معادن هم این مشکلات را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه معادن در استان قزوین نباید محیط زیست مناطق را تخریب کند

توسعه معادن در استان قزوین نباید محیط زیست مناطق را تخریب کند