مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 04:052020-05-01فرهنگي

فعالیت های «تالار مولوی» مجازی می شود/ به فکر «اعتمادسازی» باشیم


مدیر مرکز تئاتر مولوی با اشاره به شرایط و محدودیت های موجود برای فعالیت های هنری در شرایط کرونایی، اعلام کرد طرحی جامع برای فعالیت های این تالار در فضای مجازی شکل می گیرد.

- امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره ادامه فعالیت های این مجموعه تئاتری در شرایط کرونایی، با توجه به تعطیلی فعالیت های حضوری تئاتر، به خبرنگار مهر گفت: طی جلساتی که در هفته های اخیر داشته ایم و با توجه به پیش بینی ها و اینکه شرایط خاص کرونایی برای فعالیت های حضوری فرهنگی و هنری همچنان ادامه دارد، در حال برنامه ریزی طرحی هستیم تا برنامه های مختلف هنری و پژوهشی را در مرکز تئاتر مولوی به صورت غیرحضوری و با ظرفیت فضای مجازی برگزار کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری برخی نهادها، ارگان ها و هنرمندان در فضای مجازی، تأکید کرد: ما اکثر فعالیت ها و همچنین شرایط را رصد می کنیم و در حال شکل دادن یک طرح جامع هستیم تا ما هم فعالیت های خود را ادامه دهیم و حتی به این موضوع فکر می کنیم که فعالیت های هنری خود را هم در فضای مجازی ارائه دهیم.

به همین منظور جلسه ای را با تعدادی از هنرمندان و کارگردان های تئاتر که در مرکز تئاتر مولوی اجرا داشته اند و همچنین متخصصان و کارشناسان تئاتری برگزار می کنیم تا در خصوص این طرح به نتیجه گیری مطلوب برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های «تالار مولوی» مجازی می شود/ به فکر «اعتمادسازی» باشیم

فعالیت های «تالار مولوی» مجازی می شود/ به فکر «اعتمادسازی» باشیم