مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-01فرهنگي

قسمت پنجم «پاژ» آماده شد/ جای خالی شاهنامه در سینما و تلویزیون


کارگردان مجموعه مستند «پاژ» با اشاره به اینکه ساخت قسمت پنجم این مجموعه به پایان رسید است تأکید کرد جای شاهنامه در سینما و تلویزیون خالی است.

- کارگردان مجموعه مستند پاژ با اشاره به اینکه ساخت قسمت پنجم این مجموعه به پایان رسید است تأکید کرد جای شاهنامه در سینما و تلویزیون خالی است.

محمدعلی سجادی کارگردان و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود در حوزه سینما گفت: پیش از نوروز امسال قسمت پنجم مجموعه مستند پاژ را به پایان رساندم، این مجموعه درباره شاهنامه فردوسی است که هیچ کس به آن توجه چندانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه قسمت پنجم این مجموعه به اسکندرنامه می پردازد و به زودی آماده نمایش می شود، توضیح داد: مجموعه پاژ مجموعه ای درباره فردوسی و شاهنامه است که به صورت مستند پژوهشی ساخته شده است، ما در ایران به مستندهایی این چنین بسیار نیاز داریم که متاسفانه تعداد کمی از این نوع فیلم ها ساخته شده است.

این کارگردان سینما بیان کرد: البته آثار مکتوب و صوتی درباره شاهنامه فردوسی زیاد داریم اما فیلم و یا مستند کمی در این مورد ساخته شده و در حوزه سینمایی و داستانی می توان گفت که تقریبا فیلمی در این باره ساخته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسمت پنجم «پاژ» آماده شد/ جای خالی شاهنامه در سینما و تلویزیون

قسمت پنجم «پاژ» آماده شد/ جای خالی شاهنامه در سینما و تلویزیون