مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-01سياسي

تحقق شعار جهش تولید با تلاش جهادگران جبهه علم و دانش میسر است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز معلم گفت: بالندگی ایران اسلامی و تحقق شعار سال 99 یعنی جهش تولید با تلاش جهادگران جبهه علم و دانش میسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پیام آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی به مناسبت 12 اردیبهشت ماه گرامیداشت روز معلم به فعالان و جهادگران جبهه علم و دانش آمده است: نامگذاری سالروز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ استاد شهید مرتضی مطهری (ره) به نام روز بزرگداشت مقام معلم، فرصت ارزشمندی است تا ضمن تبیین منزلت و جایگاه رفیع علم و دانش، از زحمات معلمان فرهیخته کشور این تلاش گران فرهیخته، متعهد و اندیشمند عرصه اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیزمان تقدیر کرد.

مجاهدت های ایثارگرانه معلمان بزرگ در ساحت مقدس مدرسه و دانشگاه و حوزه های علمیه همواره در اذهان و نیز در جریده تاریخ ماندگار است و همچون گذشته بالندگی و تعالی ایران اسلامی و تحقق شعار سال 99 یعنی جهش تولید با تلاش فرهیختگان و جهادگران جبهه علم و دانش میسر است.

شهید مرتضی مطهری الگویی نمونه برای جامعه بزرگ معلمان و اساتید مدارس و مراکز علمی ایران اسلامی است و نامگذاری این روز به نام معلم، یادآوری بر تلاش و مجاهدت معلمان در عرصه علم و تربیت کشور عزیزمان ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار جهش تولید با تلاش جهادگران جبهه علم و دانش میسر است

تحقق شعار جهش تولید با تلاش جهادگران جبهه علم و دانش میسر است