مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-01ورزشي

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی سیستان وبلوچستان انتخاب شد


محمد امیر براهویی با کسب 13 رای، از 13 رای ماخوذه به مدت چهارسال سکان دار هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان سیستان وبلوچستان شد.

- محمد امیر براهویی در نشست مجمع انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک مناسبت های روزملی شوراها، خلیج فارس و روز کار و کارگر اظهار داشت: پیشرفت و توسعه هیات ورزش های بومی و محلی در پی حمایت ها، همراهی و تلاش های اداره کل ورزش و جوانان استان، روسای ادارات ورزش و جوانان، روسای هیات های شهرستانی و جامعه ورزش روستایی بوده است.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی سیستان وبلوچستان گفت: طی یک دوره چهار ساله برنامه های عملکردی این هیات روند رو به رشد و قابل توجهی داشته است چنان که شاهد کسب رتبه های برتر در حوزه های متفاوت درسطح ملی، منطقه ایی و استانی بوده ایم.

وی گفت: مهمترین دغدغه در مسیر توسعه ورزش روستایی و احیای بازی های بومی و محلی، مظلومیت و محرومیت های این حوزه در توزیع امکانات و اعتبارات و توجهات بوده است.

وی با اشاره به عملکرد رو به رشد هیات طی سال های گذشته عنوان داشت: امروز علی رغم محدودیت های که در خصوص ویروس منحوس کرونا ایجاد شده، 1600 برنامه در طول یک سال اخیر در سطح استان برگزار شده، در حالی که هیات ورزش روستایی و بومی و محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی سیستان وبلوچستان انتخاب شد

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی سیستان وبلوچستان انتخاب شد