مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-05-01سياسي

تاکید مسوولان استان سمنان بر تاثیرگذاری و محبوبیت معلمان


دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری که در سال 1358 به دست گروهک منحرف فرقان به شهادت رسید، به عنوان روز معلم و از 12 تا 18 اردیبهشت ماه هفته معلم نامگذاری شده است.

52 معلم نمونه استان به مناسبت روز معلم به صورت ویدئوکنفرانس تجلیل می شوند که از مجموع 52 معلم نمونه انتخاب شده در استان سمنان 28 معلم نمونه به صورت منطقه ای، 12 معلم به صورت استانی و 12 معلم ویژه انتخاب شدند.

پاسداشت مقام معلم، پاسداشت جامعه است مسعود نصیری زرندی رییس دانشگاه سمنان با اشاره به فرمایش امام علی (ع) که می فرماید هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی گمان پروردگارش را گرامی داشته است روز معلم و استاد را گرامی داشت و طی پیامی معلمی را نماد شکوه و عظمت انسان های پاک باخته که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت، زیباترین نشانه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند عنوان کرده است.

در ادامه پیام وی آمده است: بر اساس آموزه های دینی ما، آموزش، عبادتی است ارزشمند و امانتی است گران بها از سوی خداوند متعال در دستان توانمند اساتید و معلمان، تا توانایی اندیشیدن را در انسان ها تقویت بخشند.

بی شک، پایه و اساس پیشرفت و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش نسل آینده ساز جوان است و با عنایت به نقش محوری و اساسی اساتید در تربیت نسل جوان و افزایش دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مسوولان استان سمنان بر تاثیرگذاری و محبوبیت معلمان

تاکید مسوولان استان سمنان بر تاثیرگذاری و محبوبیت معلمان