مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-05-01سياسي

خطر کرونا باقی است مردم توجه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی علم الهدی، در نهمین هفته برگزار نشدن نماز جمعه در کشور، آیت الله علم الهدی مطالبی پیرامون روز کارگر، هفته معلم و شخصیت شناسی استاد شهید مطهری و همچنین عوارض برخی تصمیمات کرونایی در قالب پیام جمعه ایراد کرد.

آیت الله علم الهدی در خطبه مجازی خود گفت: این نهمین برنامه ای است که خطبه نمازجمعه در فضای مجازی پخش می شود و امیدواریم این عرایض مورد توجه علاقه مندان به نمازجمعه و عزیزانی که هر هفته موفق به این عبادت و فریضه الهی بودند و مدتی است به خاطر عوارض این بیماری و ویروس منحوس از این فیض محروم هستند، قرار بگیرد.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری، افزود: مرحوم استاد شهید مطهری از ذخایر ارزشمند اسلام بود که ابعاد وجودی و اثرگذاری اش در عرصه خدمت به دین بعد از گذشته 41 سال از شهادت او بیان ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی او در همه مجالس و محافل، هنوز ابعاد شخصیتی او به طور کامل مورد توجه قرار نگرفته است.

رخنه مارکسیست بر فضای فرهنگی دانشگاه ها وی بیان کرد: آن روزی که استاد شهید از حوزه به عنوان یک نخبه و نابغه فقه و فلسفه، وارد دانشگاه شد، دانشگاه در طول جریان های الحادی بود، فضای دانشگاه در آن روز یک فضای لامذهبی و بی دینی محض بود که با حمایت های حزب منحله توده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر کرونا باقی است مردم توجه کنند

خطر کرونا باقی است مردم توجه کنند