مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 21:052020-05-01اقتصادي

اختصاص حدود 4 میلیارد تومان از موقوفات تهرانی ها برای تهیه بسته معیشتی


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به اقدامات اوقاف استان تهران برای مبارزه با کرونا، از تهیه و توزیع 10 هزار بسته معیشتی با ارزش هر کدام 400 هزار تومان بین نیازمندان خبر داد.

- حجت الاسلام مرتضی صادقی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به فعالیت های خودجوش مردمی در امامزادگان شهرری اظهار داشت: با تعطیلی بقاع متبرکه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، اقداماتی به منظور مبارزه با این ویروس به همت خادمان افتخاری در شهرری آغاز شد.

وی تولید ماسک و وسایل بهداشتی و همچنین تأمین مواد ضدعفونی را از اقدامات اولیه خادمان امامزادگان شهرری در دوران کرونا دانست و گفت: علاوه بر این فعالیت ‍ ها، کمک های خیران نیز ساماندهی شد تا بتوانیم از این طریق بین خانواده های نیازمند نیز بسته های معیشتی توزیع کنیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه تاکنون 35 هزار ماسک در شهرری به همت خامان بقاع متبرکه بین مردم توزیع شده است، افزود: بسته های بهداشتی نیز تهیه و بین بیمارستان هایی همچون فیروزآبادی و هفت تیر توزیع شده است.

علاوه بر این، بر اساس نیاز بیمارستان ها تجهیزات پزشکی و درمانی خریداری و در اختیار بیمارستان ها قرار گرفت؛ تا جایی که برای بیمارستان فیروزآبادی تجهیزاتی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص حدود 4 میلیارد تومان از موقوفات تهرانی ها برای تهیه بسته معیشتی

اختصاص حدود 4 میلیارد تومان از موقوفات تهرانی ها برای تهیه بسته معیشتی