مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-05-02اقتصادي

افتتاح 123 طرح بوسیله رییس جمهوری تا توزیع 10 هزار بسته غذایی بین نیازمندان


در بازه زمانی 6 تا 12 اردیبهشت ماه علاوه بر موضوع کرونا رخدادهای دیگری هم در استان ایلام اتفاق افتاد که حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی و همچنین معاونان وزیر نیرو به منظور افتتاح طرح های تامین آب اراضی کشاورزی از مهمترین اخبار استان ایلام بود.

از طریق ویدیو کنفرانس توسط رییس جمهوری 123 طرح زیربخش های مختلف کشاورزی و نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت که مهم ترین این طرح ها بهره برداری از شبکه های آبیاری سامانه های گرمسیری و مهار آبهای مرزی به وسعت 22 هزار هکتار و آبگیری سد شهدا بود.

از دیگر برنامه های مهم استان ایلام در هفته گذشته اجرای اولین مرحله از پویش کمک مومنانه، امید و همدلی بود که در قالب این پویش 10 هزار بسته خوراکی به نیازمندان و صاحبان مشاغل خسارت دیده از کرونا که از پیش شناسایی شده بودند، توزیع شد.

بهره برداری از 123 طرح کشاورزی ایلام بوسیله رییس جمهوری 123 طرح زیربخش کشاورزی با اعتبار حدود 500 میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم پنج هزار و 920 نفر با حضور وزیر جهاد کشاورزی و از طریق ویدیو کنفرانس بوسیله رییس جمهوری مورد افتتاح یا کلنگ زنی قرار می گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی امروز وارد استان ایلام شد و این طرح ها فردا پنجشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در حوزه های دام و طیور، گلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب و خاک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 123 طرح بوسیله رییس جمهوری تا توزیع 10 هزار بسته غذایی بین نیازمندان

افتتاح 123 طرح بوسیله رییس جمهوری تا توزیع 10 هزار بسته غذایی بین نیازمندان