مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-02حوادث

افزایش 4 درصدی مرگ عابران پیاده در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به مرگ 225 عابر پیاده سال گذشته در استان براثر تصادف از افزایش چهار درصدی نسبت به سال 97 خبر داد.

- علی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال گذشته، تعداد 225 نفر شامل 155 مرد و مابقی زن از عابرین پیاده در بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشت.

وی مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته را 654 اعلام کرد و افزود: 34 درصد از کل تلفات حوادث رانندگی سال گذشته عابرین پیاده هستند وخرداد با 28، مرداد با 27، بهمن با 23 فوتی بیشترین ماه و دی ماه با هشت فوتی کمترین ماهی بود که این اتفاق در آن به ثبت رسید.

عباسی ضمن بیان اینکه بالاترین آمار فوتی های عابران پیاده در شهرستان های بابل با 29، ساری با 24 و آمل 23 مورد و گلوگاه با یک مورد کمترین شهر گزارش شده است، افزود: بیشترین نوع وسیله درگیر با عابرین پیاده، خودروی سواری با 73 درصد بوده که در آن پراید با 55 نفر بیشترین و پیکان با 5 نفر کمترین مورد بوده است.

این مقام اجرایی استان در خصوص افزایش سن سالمندی خاطر نشان کرد: این افزایش ایجاب می کند رانندگان در هنگام رانندگی توجه و دقت بیشتری به عابرین، بخصوص عابرین سالمند داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 درصدی مرگ عابران پیاده در مازندران

افزایش 4 درصدی مرگ عابران پیاده در مازندران