مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 04:252020-05-02ورزشي

پیشنهاد گیتی پسند باعث بازارگرمی بازیکنان فوتسال می شود


مدیرعامل باشگاه مس سونگون با بیان اینکه پیشنهاد تیم گیتی پسند در نحوه برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال باعث بازارگرمی بازیکنان می شود، دلیل رد شکایت حسین طیبی از مس را اعلام کرد.

- حامد نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره نامشخص بودن زمان برگزاری فینال لیگ فصل گذشته فوتسال گفت: تا زمانی که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری جام جهانی و جام ملت های آسیا را مشخص نکنند و ستاد ملی کرونا اجازه ندهد، نمی توان فینال را برگزار کرد.

برای آماده سازی تیم ها هم یک ماه تا 40 روز زمان نیاز است که باید لحاظ شود.

وی با اشاره به پیشنهاد اعضای تیم گیتی پسند مبنی بر برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال در ابتدای فصل آینده تاکید کرد: من با این پیشنهاد مخالفم.

با کمیته فنی و کادر فنی تیم خودمان هم صحبت کردم که انها هم مخالف بودند فینال لیگ، ابتدای فصل آینده برگزار شود چون هم هزینه ها بالا می رود و هم بازیکنان بلاتکلیف هستند.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ادامه داد: این پیشنهاد همچنین باعث می شود بازیکنان طاقچه بالا بگذارند و بازارگرمی زیادی از سوی بازیکنان و کادر فنی را در پی خواهد داشت.

به نظرم دو تیم در این صورت ضرر می کنند.

نجفی همچنین خاطرنشان کرد: اگر هم بخواهد همین وضعیت ادامه داشته باشد، در جلسه هیات رییسه سازمان لیگ مطرح شد که یکی از دو تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد گیتی پسند باعث بازارگرمی بازیکنان فوتسال می شود

پیشنهاد گیتی پسند باعث بازارگرمی بازیکنان فوتسال می شود