مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-05-02سياسي

توزیع بسته های معیشتی کمک های مومنانه در مساجد فریدن


حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان در شهرستان فریدن اظهار داشت: با توجه به پیشگیری از شیوع کرونا در ماه مبارک رمضان مساجد شهرستان فریدن تعطیل خواهد بود، اما برنامه ریزی کردیم با جمع آوری کمک های مومنانه و ذبح یک گوسفند در هر مسجد 500 بسته غذایی و در مسجد صاحب الزما (عج) شهر داران سه هزار بسته غذایی در شب شهادت حضرت (ع) در میان نیازمندان توزیع شود.

توزیع بسته بهداشتی و فرهنگی در مساجد شهرستان فریدن وی با بیان اینکه بسته های حمایتی، بهداشتی و فرهنگی در مساجد هر محله شهرستان فریدن با کمک خیرین تهیه و بین مردم توزیع می شود، گفت: روحانی هر مسجد در شهرستان قبل از پخش اذان در زمینه احکام اسلامی و دینی به صورت زنده روی منبر مساجد بدون حضور مخاطب ایراد سخنرانی دارد.

امام جمعه داران از برگزاری مسابقات قرآنی، علمی و غیره در فضای مجازی به همراه اهدای جوایز در شهرستان فریدن خبر داد و گفت: کسانی که برای طلب مغفرت و آمرزش اموات خود قرآن نذر می کنند توسط قاری قرآن قرائت و هزینه آن در میان فقرا توزیع می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشگیری از شیوع کرونا مراسم روضه خوانی خانگی در این شهرستان برگزار نمی شود اما توسط روحانی مساجد قرآن قرائت و هزینه آن به فقرا پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی کمک های مومنانه در مساجد فریدن

توزیع بسته های معیشتی کمک های مومنانه در مساجد فریدن