مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:172020-05-02اجتماعي

بهار عاشقی «معلم» در فصل کرونا


روزهای کرونایی است و مدارس تعطیل؛ دانش آموزان روستا دسترسی به آموزش مجازی ندارند، معلم با عشق هرروز دانش آموزان یک پایه را برای تدریس به فضای آزاد می برد تا دانش آموزان روستا که به اینترنت و گاهی هم تلویزیون دسترسی ندارند، - از درس هایشان عقب نمانند.

مدتی از آمدن کرونا و تعطیل شدن مدارس می گذرد، در مناطق روستایی دوردست خبری از آموزش مجازی و آنلاین نیست، اما عده ای از معلمان بیکار ننشسته و به دانش آموزانی که به هیچ بسته آموزشی دسترسی ندارند در فضای آزاد آموزش می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه رضایی معلم جوان 28 ساله ای است که از سال 95 کار خود را در روستاهای الموت شروع کرده است، خودش اصالتاً متولد الموت است و دوران کودکی اش را در آن دیار بکر گذرانده، زمانی که در دانشگاه رشته مورد علاقه اش که همان معلمی است پذیرفته می شود تصمیم می گیرد که برای تدریس به این منطقه برگردد.

رضایی می گوید: از کودکی عاشق معلمی و مدرسه بودم، همیشه دوست داشتم به دفتر مدرسه بروم و ببینم که چه خبر است اما هیچ دانش آموزی اجازه ورود به دفتر را نداشت، از همان موقع دفتر مدرسه برایم جایی رمزآلود بود.

وی بیان می کند: روز اول که برای تدریس به معلم کلایه آمدم برحسب اتفاق در همان مدرسه ای که دوران ابتدایی را گذراندم باید تدریس می کردم، باذوق فراوان به دفتر مدرسه رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار عاشقی «معلم» در فصل کرونا

بهار عاشقی «معلم» در فصل کرونا