مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-05-02اقتصادي

نگرانی کارکنان آبفا اهواز از ادغام با آبفا روستایی و استان


یکی از کارکنان شرکت آبفای اهواز روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ادغام شرکت آب و فاضلاب روستایی با استان خوزستان توسط وزیر ابلاغ شده و صحبت هایی نیز در خصوص ادغام آبفای اهواز به گوش می رسد.

حمید کوشکی ادامه داد: شرکت های آبفای استان خوزستان و روستایی دارای بدهی بسیاری به پیمانکاران، تامین اجتماعی و کارکنان هستند که در صورت ادغام این مشکل به آبفای اهواز نیز سرایت می کند.

وی بیان کرد: چهار شهرستان ایران از جمله اهواز، کاشان، شیراز و مشهد دارای شرکت های آبفای مجزا از استان های خود هستند از این رو ادغام آنها با شرکت های آبفای استان برخلاف مقررات است.

وی افزود: هم اکنون شهروندان نارضایتی بسیاری از وضعیت فاضلاب و آب اهواز دارند که در صورت ادغام بر این مشکلات افزوده می شود.

خبری از ادغام شرکت آبفای اهواز نیست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز اما خبر ادغام این شرکت با آبفای خوزستان را تایید نکرد و گفت: وزیر نیرو دستور ادغام شرکت های آبفای روستایی و استان را داده و تاکنون برای ادغام شرکت آبفای اهواز تصمیمگیری نشده است.

بهنام مریدی افزود: حتی در صورت ادغام نیز مشکل خاصی ایجاد نمی شود زیرا در گذشته نیز آبفای اهواز زیرمجموعه شرکت آب و فاضلاب خوزستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کارکنان آبفا اهواز از ادغام با آبفا روستایی و استان

نگرانی کارکنان آبفا اهواز از ادغام با آبفا روستایی و استان