مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-02سياسي

دانش آموزان را کارآفرین تربیت کنید/ باید با میانبر به میانگین علمی جهانی برسیم


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر لزوم پرورش دانش آموزان کارآفرین در فضای آموزش و پرورش،گفت: ما نباید به وضع موحود علمی قانع شویم بلکه باید با میانبر به میانگین علمی جهانی دسترسی پیدا کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در دیدار با معلمان نمونه استان گیلان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: از سخن گفتن درباره جایگاه معلم در اسلام همین بس که معلمین بعداز خدا و رسولش، بخشنده ترین انسانها هستند چرا که خداوند چنین انسانی را به اندازه یک امت مشهور میکند و شخص دیگر هم ردیف او شهید است.

وی با بیان اینکه معلمی همان شغل انبیاست که خیلی ها همان را حذف میکنند، افزود: کسی که به معلمش احترام کند خدا به مال؛ علم و عمرش برکت می دهد و این نشان از جایگاه والای معلمین است که جایگاه ویژه آنها نشان از اهمیت این شغل ارزشمند دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه برخی ها به عمق راهبردی معلین نگاه نمی کنند، بیان کرد: توجه به حقوق و جایگاه معلمان از ضروریات است چرا که جایگاه معلمین رفیع هست.

فلاحتی توجه به معلمانی که در عرصه دانش تلاش جهادی می کنند را لازم و ضروری دانست و گفت: عدم توجه به جناح، تفکر و گرایش سیاسی در بین معلمین لازم وضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان را کارآفرین تربیت کنید/ باید با میانبر به میانگین علمی جهانی برسیم

دانش آموزان را کارآفرین تربیت کنید/ باید با میانبر به میانگین علمی جهانی برسیم