مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-02سياسي

شرکت 40 هزار درمسابقه کتابخوانی همدلی مؤمنانه


معاون فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران از شرکت 40 هزار نفر از مردم استان تهران در مسابقه پویش همدلی و کمک مؤمنانه خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، ابراهیم گرمابدری معاون فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فراگیر شده پویش همدلی و کمک مؤمنانه معاونت فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کرد.

وی ادامه داد: با قرار دادن 40 هزار کتاب مختلف در بسته های مواد غذایی و ارائه برگه توضیحات و کدRQ  بر روی کتاب ها افراد می توانند صفحه پاسخنامه آنلاین را ملاحضه کرده و پس از درج مشخصات خود در مسابقه شرکت کنند.

معاون فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: در ایام کرونا که خانواده ها نمی توانند اجازه تردد به فرزندان خود دهند و باید آن ها را به نوعی قرنطینه کنند یکی از بهترین راه کارهای فرهنگی برای اوقات فراغت آن ها کتابخوانی است که سپاه استان تهران با همکاری مؤسسه خانه کتاب اقدام به برگزاری این مسابقه بزرگ کرد.

گرمابدری خاطرنشان کرد: این مسابقات تا عید سعید فطر ادامه دارد و 1313 جایزه به شرکت کنندگان در این مسابقه بزرگ اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 40 هزار درمسابقه کتابخوانی همدلی مؤمنانه

شرکت 40 هزار درمسابقه کتابخوانی همدلی مؤمنانه