مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-02پزشكي

هشدار استاندار خوزستان نسبت به شیوع وبا همزمان با کرونا


استاندار خوزستان بر آهک پاشی و لایروبی جوهای روباز با هدف پیشگیری از شیوع التور در شهرها و روستاها تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه با بیماری کرونا مواجه هستیم، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان بر آهک پاشی و لایروبی جوهای روباز با هدف پیشگیری از شیوع التور در شهرها و روستاها تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه با بیماری کرونا مواجه هستیم، در صورت بروز بحرانی دیگر در بخش سلامت با شرایط سخت و مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

غلامرضا شریعتی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز شنبه (13 اردیبهشت ماه) برگزار شد، با اشاره به خطر شیوع بیماری التور اظهار کرد: اداره کل امور اجتماعی و اداره کل امور شهری استانداری به فرمانداران و شهرداری ها و اداره کل امور روستایی به بخشداری ها جهت لایروبی و آهک پاشی جوهای روباز ابلاغ کنند که سریعا و با جدیت شروع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که ما در این وضعیت اپیدمی کرونا با شیوع بیماری هایی همچون التور مواجه شویم زیرا کار ما را سخت تر می کند.

از این بابت، ادارات مرتبط در حوزه ستادی استانداری خوزستان باید به صورت جدی بر روند کار نظارت داشته و با تشکیل اکیپ هایی نسبت به این اقدامات بازدیدهای میدانی داشته باشند و مناطق درگیر، برای لایرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار استاندار خوزستان نسبت به شیوع وبا همزمان با کرونا

هشدار استاندار خوزستان نسبت به شیوع وبا همزمان با کرونا