مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-02پزشكي

زمینه همکاری با سمن ها در مقابله با بیماری کووید-19 (کرونا) فراهم است


رییس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت هرمزگان گفت: زمینه همکاری سازمان های مردم نهاد در مقابله با بیماری کووید-19 (کرونا) فراهم است.

- بندرعباس - رییس دبیرخانه سیاستگذاری سلامت هرمزگان گفت: زمینه همکاری سازمان های مردم نهاد در مقابله با بیماری کووید-19 (کرونا) فراهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حیرانی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: زمینه همکاری سازمان های مردم نهاد با دانشگاه علوم پزشکی در دو بخش شامل تأمین و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از انتقال کووید- 19، همچنین همکاری جهت رسیدگی به نیازهای خانواده ها و بیماران مبتلا به کووید- 19 و ارائه خدمات به ایشان در قالب انعقاد تفاهم نامه فراهم است.

حیرانی با اشاره به ظرفیت سازمان های مردم نهاد در استان جهت ایجاد پویش های مردمی به منظور اقناع و توجیه افکار عمومی برای فاصله گذاری هوشمند و رعایت الزامات بهداشتی اظهار داشت: تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد برای ایجاد پویش های مردمی در استان به منظور مقابله با ویروس کرونا به صورت فعال کار خود را آغاز کرده اند.

وی عنوان کرد: سمن ها همواره برای کمک به جامعه آماده خدمت بوده اند و دانشگاه علوم پزشکی آنها را رفیق و همکار خود می بیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه همکاری با سمن ها در مقابله با بیماری کووید-19 (کرونا) فراهم است

زمینه همکاری با سمن ها در مقابله با بیماری کووید-19 (کرونا) فراهم است