مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-05-02سياسي

تلاش کادر درمان برای مقابله با کرونا، مصداق بارز جهاد در راه خدا است


حجت الاسلام علی ملکی روز شنبه در آیین تجلیل از پزشکان و پرستاران و پرسنل بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین توسط قرارگاه مساوات و همدلی، افزود: حافظان سلامت مردم این روزها با به خطر انداختن جان خود و تلاش طاقت فرسا و شبانه روزی در سنگر درمان مشغول خدمت رسانی به مردم و ایثار هستند و بیش از چندین هفته است که از اعضای خانواده خود دور هستند که مردم برای قدردانی از تلاش این عزیزان با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی کمک کنند تا هرچه سریع تر شاهد ریشه کنی ویروس کرونا باشیم.

وی اظهار داشت: مردم باید با ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری و اجرای فاصله گذاری های اجتماعی تلاش کنند تا بتوانیم با شکست بحران کرونا به شرایط عادی برگردیم.

امام جمعه قصرشیرین همچنین از تلاش های تمامی کسانی که در عرصه گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان ها تلاش می کنند و همچنین کسانی که در امر تولید و توزیع اقلام بهداشتی فعالیت دارند قدردانی کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین نیز گفت: 100 درصد جمعیت شهرستان در طرح غربالگری کرونا پایش شده اند و مراقبت های بهداشتی در مرزها به طور شبانه روزی فعال شد.

دکتر رضا منصوری افزود: تب سنجی و مراقبت های بهداشتی در سه نقطه ورودی قصرشیرین انجام شد و با توجه به موقعیت خاص این شهرستان و فعالیت مرزها و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کادر درمان برای مقابله با کرونا، مصداق بارز جهاد در راه خدا است

تلاش کادر درمان برای مقابله با کرونا، مصداق بارز جهاد در راه خدا است