مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-02سياسي

روزهای مجاز فعالیت تجاری در مرز مهران مشخص می شود


استاندار ایلام با اشاره به اینکه روزهای مجاز فعالیت تجاری در مرز مهران به زودی مشخص می شود، گفت: مسئولان در فضای مجازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز شنبه در نشست فضای مجازی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و فضای مجازی استان در ایجاد فضای همدلی در استان گفت: حوزه رسانه و اطلاع رسانی استان اعم از خبرنگاران، صدا و سیما، اصحاب رسانه و کنشگران فضای مجازی همه یک دل و یک صدا در برای مبارزه با کرونا سهم بسزایی در راه اندازی پویش های مردمی داشتند و از این بابت از همه این عزیزان تشکر می کنم.

وی در ادامه میزان بهبود یافتگان کرونا در ایلام بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد و گفت: میزان بهبود یافتگان بیماری کرونا در این استان حدود 70 درصد مبتلایان است که از میانگین کشوری بیشتر است.

سلیمانی دشتکی افزود: میزان ابتلای بیماران به کرونا در استان ایلام نسبت به میانگین کشور نزدیک است اما از لحاظ تعدا مرگ و میر و درصد بهبودی در مقایسه با میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد و این یک شاخص مثبت برای استان است.

وی افزود: در کنار دولت کمک های خیرین و دستگاه های مختلف اداری هم قابل توجه و بالا بود به گونه ای که تاکنون حدود 14 میلیارد تومان توسط خیرین و دستگاه های اداری کمک جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای مجاز فعالیت تجاری در مرز مهران مشخص می شود

روزهای مجاز فعالیت تجاری در مرز مهران مشخص می شود