مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-02سياسي

هنرمندان کردستانی در خلق آثار هنری در روزهای کرونایی پیشگام بودند


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: هنرمندان این استان در خلق آثار هنری در رشته های مختلف در روزهای کرونایی در سطح کشور پیشگام بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی ظهر امروز شنبه در جریان دیدار با استاد هادی ضیاءالدینی که به مناسبت ایام هفته معلم صورت گرفت.

اظهار کرد: تقدیر و تجلیل از قشر فرهنگی و معلم به ویژه اساتید رشته های مختلف هنری یکی از نیازهای لازم و ضروری در جامعه به شمار می رود.

وی ضمن اشاره به منزلت و جایگاه معلمان در جامعه اسلامی، یادآور شد: یاددادن و آموزش دادن یکی از سفارشات و تأکیدات دین مبین اسلام بوده و نسبت به ترویج و توجه بیشتر به این مهم در آموزه های دینی ما تاکید زیادی صورت گرفته است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به رسالت و جایگاه ویژه اساتید رشته های مختلف هنری اشاره کرد و افزود: هنرمندان شاخص و برجسته ای که بخشی از وقت و زمان خود را به آموزش جوانان و نوجوانان اختصاص می دهند نیز در صف معلمان واقعی جامعه قرار می گیرند.

مرادی با بیان اینکه لازم است که از همه اساتید هنرمندانی که در امر آموزش فعالیت می کنند تقدیر شود، افزود: بدون شک بخش زیادی از جایگاه و اعتبار فرهنگ و هنر امروز استان کردستان نتیجه آموزش های ارائه شده از سوی معلمان و اساتید هنرمند می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان کردستانی در خلق آثار هنری در روزهای کرونایی پیشگام بودند

هنرمندان کردستانی در خلق آثار هنری در روزهای کرونایی پیشگام بودند