مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:062020-05-02سياسي

فعالیت 504 گروه جهادی خواهران در جبهه مقابله با کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، لیلا رمضانی گفت: بسیج همیشه در خط مقدم خدمت به مردم قرار داشته و بانوان بسیجی هم از این امر مستثنی نبوده و نیستند و همچنان که در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه ها یاری رسان رزمندگان بودند، امروز نیز یاری رسان مدافعان سلامت کشور هستند.

مسئول سازمان بسیج زنان استان زنجان از فعالیت 504 گروه جهادی خواهر در جبهه مقابله با کرونا خبر داد و افزود: 259 کارگاه تولید لوازم بهداشتی راه اندازی و خواهران خیاط بسیجی در این کارگاه ها به صورت رایگان اقدام به دوخت ماسک، گان بیمارستانی و آستین یکبار مصرف برای مدافعان سلامت و مردم کرده اند.

رمضانی با اعلام اینکه روزانه 10 هزار ماسک بهداشتی توسط خیاطان بسیجی تولید می شود، بیان کرد: یک هزار و 600 نفر از خواهران بسیجی مستقیماً در کارگاه های تولیدی و غربالگری و پخش بسته های بهداشتی و معیشتی و بروشور تبلیغاتی و همچنین آموزش روش های پیشگیری و رعایت فاصله اجتماعی و مشاوره فعالیت دارند.

مسئول سازمان بسیج زنان استان زنجان از توزیع 8 هزار و 203 بسته بهداشتی در بین نیازمندان استان خبر داد و تصریح کرد: این بسته ها شامل ماسک، الکل، ژل، دستکش و مواد شوینده بوده که با کمک برادران بسیجی در مناطق محروم استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 504 گروه جهادی خواهران در جبهه مقابله با کرونا

فعالیت 504 گروه جهادی خواهران در جبهه مقابله با کرونا