مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-05-02اقتصادي

510 کارشناس کشاورزی ایلام در زمینه ترویج زکات فعالیت دارند


رییس جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: تعداد 510 کارشناس کشاورزی استان در زمینه ترویج و جمع آوری زکات مشغول به فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید محمد تراب میری ظهر شنبه در نشست ستاد زکات استان که با محوریت نقش جهاد کشاورزی برگزار شد بیان کرد: مشارکت در جمع آوری زکات توسط هر کارشناس پهنه کشاورزی می تواند تأثیر مهمی در افزایش پرداخت زکات در این استان باشد و امسال قطعاً تحول خوبی در زمینه جمع آوری زکات اتفاق خواهد افتاد.

وی با عنوان اینکه فقر و شکاف طبقاتی زمینه ساز بسیاری از مشکلات و معضلات کلان است، افزود: توزیع ثروت و جلوگیری از شکاف طبقاتی یکی از مهمترین عواید پرداخت زکات است.

رییس جهاد کشاورزی استان ایلام افزود: اگر زکات توسط مردم به درستی پرداخت شود با توجه به ظرفیت بزرگی که این فریضه دارد می تواند باعث رشد و توسعه اقتصادی در جامعه و از بین رفتن فقر شود.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان کشاورزی در استان ایلام به کمک ترویج فریضه زکات می آیند، گفت: در این استان تعداد 510 کارشناس کشاورزی مشغول فعالیت بوده که از این کارشناسان خواسته ایم در زمینه ترویج و جمع آوری زکات وارد عرصه شوند.

میری با عنوان اینکه هزینه کرد زکات جمع آوری شده در همان محل های که زکات جمع آوری شده است از بهترین راهکارها برای تبلیغ و ترویج فریضه زکات است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

510 کارشناس کشاورزی ایلام در زمینه ترویج زکات فعالیت دارند

510 کارشناس کشاورزی ایلام در زمینه ترویج زکات فعالیت دارند