مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-05-02سياسي

کم کاری برای مقابله با ویروس کرونا در خوزستان قابل قبول نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر شنبه در نشست شورای سلامت استان خوزستان اظهار کرد: در حوزه شهری و روستایی از همین امروز ابلاغ می شود که آهک پاشی و لایروبی به طور سریع شروع شود و مسئولان ذی ربط این کار را در دستور کار خود قرار دهند.

شریعتی با بیان اینکه کم کاری در مقابله با ویروس کووید 19 به هیچ عنوان قابل قبول نیست، عنوان کرد: نظارت ها و بازدیدها را انجام دهند و با شناسایی مکان های اولویت دار تلاش مضاعفی را انجام دهند.

استاندار خوزستان افزود: بحث آب و فاضلاب و میزان باقی مانده کلر را معاونت بهداشتی مرتب رصد کند و اگر ضرورت و حساسیتی بود، اعلام کنند.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه با بیماری کرونا مواجه هستیم، واقعاً کشش مواجه شدن با این اپیدمی بسیار سخت است و ممکن است با مشکلات جبران ناپذیری در استان مواجه شویم.

شریعتی عنوان کرد: حساسیت دستگاه های متولی که وظیفه نظارت و گزارش دهی را دارند باید بیش ازپیش انجام شود تا با بحران روبه رو نشویم و تلاش شود وعده های سال گذشته محقق شود.

استاندار خوزستان در ادامه تصریح کرد: به خصوص در حوزه آب شهری و روستایی همت شود در این حوزه که مشکلات قابل حل را به طور سریع رفع و برای دیگر مشکلات راه حل هایی تنظیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم کاری برای مقابله با ویروس کرونا در خوزستان قابل قبول نیست

کم کاری برای مقابله با ویروس کرونا در خوزستان قابل قبول نیست