مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 15:062020-05-02اقتصادي

معاون استاندار کرمانشاه: بیکاران را بدهکار نکنیم


هدایت حاتمی روز شنبه در نشست کارگروه اشتغال که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: در صورتی که بتوانیم برای مشاغل کوچک شبکه تولید ایجاد کنیم می توانیم به اشتغالزایی مطلوب برسیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام برای ایجاد 15 هزار شغل در کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است، افزود: از این تعداد 10 هزار شغل تا پایان امسال در مناطق محروم و روستاهای کم جمعیت استان ایجاد خواهد شد.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید برای 10 هزار شغلی که ستاد اجرایی فرمان امام با کمک بنیاد برکت امسال ایجاد می کند برنامه ریزی داشته باشیم.

حاتمی با تاکید بر اینکه بنگاه های محرک برای بهبود وضعیت مشاغل خرد ایجاد شود، گفت: پرداخت این تسهیلات خارج از زنجیره های ارزشی که تعریف کردیم فایده ای نخواهد داشت و فقط باعث از دست رفتن منابع می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این نشست، گفت: در بخشی از مشاغل کوچک همچون تولید عسل و زعفران زمینه ضمانت خرید دیده شده است.

نوربخش حاتمی افزود: در زمینه کشت زعفران این آمادگی را داریم تا در مزارع نیم هکتاری 50 درصد پیاز را رایگان و 50 درصد باقی مانده را با کمک تسهیلات ارزان قیمت تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار کرمانشاه: بیکاران را بدهکار نکنیم

معاون استاندار کرمانشاه: بیکاران را بدهکار نکنیم