مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 16:152020-05-02سياسي

دستور استاندار خوزستان بر آهک پاشی و لایروبی جوهای روباز


استاندار خوزستان بر آهک پاشی و لایروبی جوهای روباز با هدف پیشگیری از شیوع التور در شهرها و روستاهای سطح استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان؛ نشست شورای سلامت استان روز شنبه 13 اردیبهشت به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست با اشاره به خطر شیوع بیماری التور گفت: اداره کل امور اجتماعی همچنین اداره کل امور شهری به فرمانداران و شهرداری ها و اداره کل امور روستایی به بخشداری ها جهت لایروبی و آهک پاشی جوهای روباز ابلاغ نمایند که سریعا و با جدیت شروع شود.

وی افزود: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که ما در این وضعیت اپیدمی کرونا با شیوع بیماری هایی همچون التور مواجه شویم که این امر کار ما را سخت تر میکند.

از این بابت ادارات مرتبط در حوزه ستادی استانداری خوزستان باید به صورت جدی بر روند کار نظارت داشته و با تشکیل اکیپ هایی نسبت به این اقدامات بازدید های میدانی داشته باشند و مناطق درگیر برای لایروبی و آهک پاشی اولویت بندی شوند.

شریعتی تاکید کرد: مدیران بهداشت و درمان نیز گزارشی از شهرستان ها و بخش های مختلف تهیه نمایند تا مشخص شود در کدام شهرها و روستاها عملکرد شایسته و مطلوبتری انجام شده است و کدام مناطق نیز در اجرای دستورالعمل ها ضعف نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار خوزستان بر آهک پاشی و لایروبی جوهای روباز

دستور استاندار خوزستان بر آهک پاشی و لایروبی جوهای روباز