مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 17:062020-05-02اقتصادي

230 میلیارد ریال تسهیلات به بخش گردشگری اردبیل پرداخت شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، نادر فلاحی بعدازظهر شنبه در دیدار با مدیرعامل بانک توسعه تعاون اردبیل با قدردانی از اقدامات حمایتی این بانک در سال های گذشته در راستای ارائه تسهیلات به متقاضیان در این حوزه ها بیان کرد: در 2 سال گذشته 230 میلیارد ریال تسهیلات از محل توسعه پایدار روستایی از سوی این بانک برای حمایت از بخش گردشگری استان اردبیل پرداخت شده است.

وی افزود: با توافق انجام شده با مدیرعامل بانک توسعه تعاون پروژه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان که توجیه اقتصادی دارند، در سریع ترین زمان ممکن برای دریافت تسهیلات حمایتی به این بانک معرفی می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به شعار سال 99 که سال جهش تولید نام گذاری شده است، گفت: از حوزه هایی که در این بخش می توان در راستای آن برنامه ریزی کرد، بخش صنایع دستی است و انتظار می رود در این زمینه حمایت بانکی لازم در راستای ارائه تسهیلات انجام شود.

فلاحی افزود: با توجه به اینکه حوزه صنایع دستی از جمله حوزه هایی بوده که با کمترین سرمایه بیشترین اشتغال را ایجاد می کند، پیشنهاد شد تا تسهیلات حمایتی به این حوزه ارائه شود.

وی با ارائه برخی پیشنهادات به منظور همکاری و مشارکت برای ارائه تسهیلات بانکی به طرح های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 میلیارد ریال تسهیلات به بخش گردشگری اردبیل پرداخت شده است

230 میلیارد ریال تسهیلات به بخش گردشگری اردبیل پرداخت شده است