مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 19:352020-05-02سياسي

مردمی سازی تبلیغ استراتژی جدید سازمان تبلیغات اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مردمی سازی تبلیغ را استراتژی جدید سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: مردم با جان و دل از دین و مکتب خود دفاع و حمایت می کند.

- حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان اداره کل، تبیین سیاست ها، شناسایی جامعه هدف و اجرای برنامه ها با محوریت مردم را به عنوان رسالت های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد دینی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) بنا نهاده شده در دوران 40 ساله گذشته دارای خدمات ارزشمندی بوده است.

وی با بیان این که رسالت سازمان تبلیغات اسلامی معرفی اسلام ناب است، افزود: ما باید بتوانیم معارف دینی را در جامعه گسترش بدهیم و با سیاست گذاری و برنامه ریزی مطلوب از ظرفیت های مردمی که در این حوزه در جامعه وجود دارند، بهره بگیریم و بر همین مبنا مردمی سازی تبلیغ استراتژی جدید سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام سروستانی با بیان اینکه سیاست سازمان بر مبنای انجام امور اجرایی نیست، اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن هدف خود، که همانا تبلیغ اسلامی ناب است، باید جامعه هدفی مهیا کند و با سیاستگذاری، هدایت و حمایت از اجرای برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی تبلیغ استراتژی جدید سازمان تبلیغات اسلامی است

مردمی سازی تبلیغ استراتژی جدید سازمان تبلیغات اسلامی است