مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-05-03سياسي

مسابقه سفره آسمانی در زنجان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری مسابقه سفره آسمانی با همکاری صدا و سیما و صحیفه سجادیه با همکاری دفتر آیت الله جوادی آملی خبر داد و گفت: - حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های متعددی اجرایی می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه یکی از برنامه های اوقاف برگزاری مسابقه با محوریت مسائل دینی است، تصریح کرد: یکی از مسابقات سفره های آسمانی نام دارد که با همکاری صدا و سیما و دیگری با عنوان صحیفه سجادیه با همکاری دفتر آیت الله جوادی آملی برگزار می شود.

وی همچنین از پخش برنامه زنده ویژه اوقاف از شبکه جهانی سحر با حضور علیرضا فیروزفر عضو هیأت امنای حسینیه و شاعر اهل بیت بهلول حبیبی خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت 20 تا 21 به صورت زنده پخش می شود.

کرمی تصریح کرد: علاوه بر این به صورت روزانه برنامه زنده از امامزاده سید ابراهیم (ع) پخش و مراسم جمع2خوانی قرآن کریم حسینیه اعظم زنجان نیز از شبکه اشراق پخش می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه امسال به علت شیوع ویروس کرونا برنامه های ماه مبارک رمضان نیز تحت تاثیر قرار گرفت، تصریح کرد: در همین راستا در طرح ضیافت همد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه سفره آسمانی در زنجان برگزار می شود

مسابقه سفره آسمانی در زنجان برگزار می شود