مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-03اقتصادي

زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران گسترش می یابد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران گسترش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد قلندری شامگاه شنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی نمین و شهرک صنعتی شماره دو بیان کرد: در سال جهش تولید برنامه ریزی ها را طوری پیش خواهیم برد تا امکانات زیرساختی برای صنعت گران و تولیدکنندگان در حد مطلوب فراهم باشد.

وی به در حال تکمیل بودن زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی نمین اشاره کرد و افزود: راه و انرژی های مورد نیاز این منطقه تأمین شده است و در جهت تقویت این زیرساخت ها، عملیات اجرایی چند پروژه، از جمله عملیات توسعه شبکه برق به طول 8 کیلومتر و احداث 4 ساختمان اداری و خدماتی به مساحت 3 هزار متر مربع آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: در مرحله تجهیز کارگاه و حمل مصالح برای اجرای عملیات آماده سازی معابر اصلی این منطقه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هستیم.

قلندری در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو، راه ورودی این شهرک را نامناسب دانست و از توافق به عمل آمده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازسازی و بهسازی معابر این شهرک خبر داد.

وی با اشاره به اینکه فاز اول این بهسازی حدفاصل ورودی تا میدان صنعت آغاز شده است تاکید کرد: باید زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران گسترش می یابد

زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران گسترش می یابد