مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-03سياسي

غربالگری ضایعاتی ها و انبارداران شهرک پسماند سمنان


سرپرست سازمان مدیریت پسماند از اقدامات پیشگیرانه سازمان پسماند سمنان برای مقابله با کرونا در شهرک بازیافت این شهر خبر داد و گفت: در این طرح ضایعاتی ها ، - ایسنا/سمنان سرپرست سازمان مدیریت پسماند از اقدامات پیشگیرانه سازمان پسماند سمنان برای مقابله با کرونا در شهرک بازیافت این شهر خبر داد و گفت: در این طرح ضایعاتی ها ، انبارداران و دیگر فعالان شهرک پسماند سمنان غربالگری شدند.

حمیدرضا پیوندی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این طرح علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی از این شهرک، انبارداران ، فعالان پسماند،پرسنل شهرک بازیافت و.

مورد غربالگری قرار می گیرند.

وی ادامه داد: این سازمان شهری در همین راستا در اجرای این طرح، علاوه برغربالگری انبارداران و پرسنل شهرک بازیافت، سم پاشی و آهک پاشی انبارهای ضایعاتی فعال در شهرک، توزیع 200 عدد ماسک و ضدعفونی باسکول و خودروهای حمل پسماند خشک و ضایعات ها را عملیاتی کرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از تداوم اجرای این طرح خبر داد و افزود: اجرای این طرح تا شکست کروناویروس و رهایی از این بیماری نوپدید ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت گندزدایی از این گونه مناطق از فعالان حوزه پسماند شهری در سمنان خواست همکاری لازم را با متولیان اجرای این طرح داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری ضایعاتی ها و انبارداران شهرک پسماند سمنان

غربالگری ضایعاتی ها و انبارداران شهرک پسماند سمنان