مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-03حوادث

سارق مسلح طلا و جواهرات در کهنوج دستگیر شد


سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج گفت: مأموران پاسگاه عملیاتی چاه حاجی این شهرستان در کمتر از پنج ساعت یکی از عاملان سرقت مسلحانه طلا و جواهرات را شناسایی و دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شاهپور بهرامی در تشریح این خبر عنوان کرد: با اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلا و جواهرات از خودروی یکی از شهروندان در شهرستان کهنوج حد فاصل روستای کوتک بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی چاه حاجی برای رسیدگی به موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد دو نفر خانم پس از اتمام جشن عروسی با خودروی پارس به سمت منزل خود در حال حرکت بوده اند که یک دستگاه خودروی پژو 405 با پنج نفر سرنشین به صورت مسلحانه اقدام به تیراندازی کرده و مقداری طلا و جواهرات از جمله انگشتر، النگو، گوشواره و گردنبند را از خودروی این خانم ها سرقت برده و متواری می شوند.

سرهنگ بهرامی گفت: مأموران انتظامی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی کمتر از پنج ساعت مخفیگاه یک نفر از سارقان مسلح را شناسایی و این فرد را با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی بیان داشت: این سارق پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس به سرقت مسلحانه طلا و جواهرات با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف کرد که تلاش برای دستگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق مسلح طلا و جواهرات در کهنوج دستگیر شد

سارق مسلح طلا و جواهرات در کهنوج دستگیر شد