مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-03سياسي

فرازهایی از زندگی حضرت خدیجه(س) در یک رمان/ «یوما» 6 چاپ خورده است


رمان «یوما» نوشته مریم راهی اثری است که برای هر مخاطب ادبیات دینی و با هر نوع سلیقه ای، حرف هایی جدی و تازه برای روایت دارد.

بستر اصلی این رمان بیان فرازهایی از زندگی حضرت خدیجه کبری (س) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فردا، مصادف است با سالگرد رحلت بزرگ بانوی اسلام، یار و یاور دلسوز و مومن حضرت ختمی مرتبت، رسول مکرم اسلام (ص) حضرت خدیجه کبری (س).

به همین مناسبت، درباره رمان یوما را که اخیراً از سوی حنیف طاهری، مداح اهل بیت (ع) به جامعه کتابخوانان معرفی شده، نکاتی را از پایگاه انتشارات نیستان، ناشر این رمان مطرح می کنیم.

خلق اثر داستانی آیینی در روزها و سال های اخیر به تناسب تغییر نظام فکری و ماهیت زیستی؛ نیاز به یک پوست اندازی تازه را به خوبی درک کرده است.

بر همین اساس چه نویسندگان قدیمی و صاحب قلم و چه نویسندگان جوانی که برای ارتباط گرفتن با مخاطبان خود این شیوه از نوشتن را مد نظر دارند، به روشنی درک کرده اند که دیگر نمی توان با صرف بازخوانی و بازنویسی داستانی زندگی نامه چهره ها و بزرگان دین، دست به جلب مخاطب زد.

این مساله حتی در قامت ادبیات کودک و نوجوان نیز خود را نشان داده است تا جایی که آثار کلاسیک و فاقد جذابیت های نوشتاری برای این گروه سنی، حتی با بهترین تصویرگری ها نیز در کسب مخاطب ناتوان بوده­ اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرازهایی از زندگی حضرت خدیجه(س) در یک رمان/ «یوما» 6 چاپ خورده است

فرازهایی از زندگی حضرت خدیجه(س) در یک رمان/ «یوما» 6 چاپ خورده است