مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-03سياسي

اهدای 4000 بسته بهداشتی به خانواده شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از اهدای حدود 4 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده توسط سپاه فتح استان به ایثارگران خبر داد.

- سید منصور موسوی در نخستین نشست شورای معاونین در سال جاری، به تبریک سال جدید و مباه مبارک رمضان گفت: ان شاالله سال جاری که شروع آن با چالش اساسی شیوع ویروس کرونا رقم خورده، سالی پر از خیر و برکت برای همکاران و خدمتگزاران خانواده های معظم شاهد و ایثارگر باشد.

وی با قدردانی از تلاش فرماندهی سپاه فتح استان و کارکنان بنیاد از توزیع 4 هزار بسته اقلام بهداشتی بین ایثارگران با همت سپاه فتح استان خبرداد، افزود: همه اقدامات و خدمت رسانی هایی که از ابتدای شروع بیماری کرونا تا به امروز انجام داده ایم تا ریشه کن شدن این بیماری ادامه خواهد داشت و تهیه و توزیع این بسته ها پس از شیوع ویروس کرونا به ویژه در ایام تعطیلات عیدنشان می دهد کارکنان بنیاد و مسئولین استانی خدمت به ایثارگران را نه تنها وظیفه اداری، بلکه تکلیف ذاتی خود می دانند، هر چند این ادای دین و تکلیف در مقابل ایثار، صبر و فداکاری خانواده های شهدا و ایثارگران ناچیز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح فعالیت های انجام شده در مبارزه با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: توزیع اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 4000 بسته بهداشتی به خانواده شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

اهدای 4000 بسته بهداشتی به خانواده شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد