مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-03سياسي

پرتاب ماهواره نور نشان داد که امکان توسعه در شرایط تحریم نیز هست


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پرتاب موفق ماهواره نور افتخار ارزشمندی بود که امید را در دل مردم زنده کرد.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پرتاب موفق ماهواره نور افتخار ارزشمندی بود که امید را در دل مردم زنده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محسن علوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک روز کارگر و روز معلم گفت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید است، پرتاب موفق ماهواره نور توسط سپاه پاسداران همراه با افتتاح بعضی پروژه های صنعتی مثل افتتاح کارخانه عظیم آلومینیوم جنوب و ترمینال جدید فرودگاه بین المللی لامرد افتخارات ارزشمندی بود که امید را در دل مردم زنده کرد.

نماینده مردم مه و لامرد با اشاره به پروژه های صنعتی و عمرانی که در حوزه انتخابیه اش افتتاح شده اظهار کرد: افتتاح این پروژه ها در شرایطی که تحریم کشور را فراگرفته به مردم ثابت کرد که در این شرایط نیز امکان توسعه، آبادانی و پیشرفت و مقابله با مشکلات اقتصادی و معیشتی علی الخصوص بیکاری نسل جوان وجود دارد.

وی همچنین ضمن درخواست شهرستان شدن بعضی بخش های لامرد و مه از وزیر کشور، گفت: صدور مجوز شهرک 50 هزار نفری تابناک در شورای عالی شهرسازی جهت اسکان جوانان مهاجر به این منطقه مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب ماهواره نور نشان داد که امکان توسعه در شرایط تحریم نیز هست

پرتاب ماهواره نور نشان داد که امکان توسعه در شرایط تحریم نیز هست