مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-03اقتصادي

صدور و تحویل 24 هزار جلد سند روستایی و شهری در ایلام


مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: تا کنون برای 24 هزار منزل روستایی و شهری در ایلام، سند صادر و تحویل متقاضیان داده شده است.

- حبیب الله محبی، مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از ایلام گفت: تاکنون 24 هزار جلد سند روستایی و شهری در ایلام صادر و تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: از محل منابع اعتباری( استانی، ملی و سیل) در راستای اجرای طرح هادی در 165 روستا با اعتبار 72 میلیارد و 450 میلیون تومان سال گذشته هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اضافه کرد: همچنین از محل منابع اعتباری مذکور و در راستای تهیه و بازنگری طرح هادی در 66 روستا با اعتبار 2 میلیارد و 50 میلیون تومان اجرا شده است.

وی تصریح کرد: همچنین این بنیاد با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان موفق به صدور بیش از 665 فقره اسناد مالکیت منازل مسکونی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر سطح استان شده است.

وی تعداد اسناد صادر روستایی 451 جلد و اسناد صادره شهری را 214 جلد عنوان کرد.

محبی، در ادامه از واگذاری زمین روستایی خبر داد و گفت: بنیاد پس از تملک اراضی ملی و تفکیک و قطعه بندی آن تعداد 606 قطعه زمین به متقاضیان واجد الشرایط روستایی و زوج های جوان جهت احداث واگذار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور و تحویل 24 هزار جلد سند روستایی و شهری در ایلام

صدور و تحویل 24 هزار جلد سند روستایی و شهری در ایلام