مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-03فرهنگي

به بهانه روز بازیگر بررسی شد/ ابهامات بازگشایی سالن های تئاتر و بی انگیزگی هنرمندان


امروز چهاردهم اردیبهشت ماه روز بازیگر است.

روزی که هر ساله برای هنرمندان از جوانان تا پیشکسوت و بزرگان سینما و تئاتر نمادی خاص داشت اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بی روح و معنی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، هر ساله در میانه هفته تئاتر ، چهاردهم اردیبهشت ماه به عنوان روز بازیگر شناخته می شود و با جشنی هنرمندان سینما و تئاتر در کنار هم جمع شده و از بزرگان و پیشکسوتان این عرصه تقدیر می شود اما امسال این اتفاق به دلیل شیوع ویروس کرونا نیافتاد و متأسفانه شاهد بی انگیزگی و بی روحی هنرمندان در این ایام شده ایم.

با توجه به اینکه تکلیف بازگشایی سالن های سینما و تئاتر در این ایام مشخص نیست ، همه فعالیت های هنری در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که گروه های نمایشی و بازیگران در عرصه های مختلف از تولید و تدوین فیلم و سریال گرفته تا تمرین و اجرای تئاتر چه شرایطی در آینده خواهند داشت.

قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی درباره بازگشایی سالن های تئاتر به فارس گفت که هنوز تعیین تکلیفی در این زمینه صورت نگرفته و منتظر ابلاغ ستاد ملی کرونا در این زمینه هستند.

هر چه که خودشان هم بیکار ننشسته و متنی به عنوان پیشنهاد به این ستاد برای رعایت مسائل بهداشتی برای بازگشایی سالن ها در آینده آماده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه روز بازیگر بررسی شد/ ابهامات بازگشایی سالن های تئاتر و بی انگیزگی هنرمندان

به بهانه روز بازیگر بررسی شد/ ابهامات بازگشایی سالن های تئاتر و بی انگیزگی هنرمندان