مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-05-03سياسي

بازگشایی مترو منوط به تصمیم فردای شورای شهر مشهد


وحید مبین مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بهره برداری قطار شهری، اظهار کرد: قطار شهری تا 15 اردیبهشت ماه تعطیل است، لذا ما پیشنهادات خود را مبنی بر راه اندازی مترو به شهرداری اعلام کرده ایم و فردا در صحن علنی شورای شهر بررسی و تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره بردای قطار شهری مشهد افزود: در هر وضعیتی که قطار شهری راه اندازی شود پروتکل ثابت داریم و این پروتکل ها، طبق دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد ملی پیشگیری از کرونا است که به ما ابلاغ شده است.

وی در خصوص پروتکل های بهداشتی بهره برداری قطار شهری، ابراز کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطار شهری اعمال و صندلی های ایستگاه ها و داخل مترو علامت گذاری شده است.

مبین مقدم ادامه داد: تجهیزات حفاظتی نیز در اختیار پرسنل قرار گرفته و پوسترهای اطلاع رسانی و آموزشی به مسافران را به صورت کلیپ و تصاویر، بارگذاری و آماده کرده ایم.

وی در خصوص تجهیز ایستگاه ها به تسهیلات اقلام بهداشتی، عنوان کرد: با توجه به اینکه استفاده از ماسک و دستکش در وسایل حمل و نقل عمومی الزامی است، ما نیز در حال برنامه ریزی هستیم و همکاران ما در حال پیگیری تأمین ماسک و اقلام بهداشتی و همکاری با تولیدکنندگان هستند تا بتوانیم به طور حداکثری در ایستگاه ها فروش ماسک و دستکش را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مترو منوط به تصمیم فردای شورای شهر مشهد

بازگشایی مترو منوط به تصمیم فردای شورای شهر مشهد