مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 17:162020-05-03سياسي

برگزاری نماز جمعه در مناطق سفید منوط به تایید مسوولان بهداشتی است


حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه یکشنبه در هجدهمین نشست ستاد استانی کرونای استان ایلام اظهارداشت: در اولین نماز جمعه بعد از کرونا به یاد درگذشت غریبانه متوفیان بیماری کرونا و تمام کسانی که در این بازه زمانی فوت شدند و خانواده های آنها به خاطر کرونا نتوانستند مراسم فاتحه بگیرند، مراسم ختمی برگزار خواهد شد.

وی در مورد پویش های عمومی کمک به نیازمندان هم افزود: در شهرستان ایلام با همکاری مردم و دستگاه های مختلف، چهار هزار نفر در رزمایش کمک مومنانه و پویش امید و همدلی مشارکت کردند و در قالب این پویش یک هزار و 400 بسته اقلام خوراکی ضروری اهدا شد.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: از طرف بنیاد علوی نیز یک هزار بسته خوراکی به استان ایلام اهدا شد و ستاد اجرایی فرمان امام نیز سهم استان ایلام از دریافت اقلام خوراکی ضروری را از هشت هزار بسته به 17 هزار بسته افزایش داد.

استاندار ایلام: شهرستان های سفید باید بیشتر از قبل موازین بهداشتی را رعایت کنند استاندار ایلام گفت: انجام مناسک مذهبی از جمله برگزاری نماز جماعت و شب های قدر در شهرستان های با وضعیت سفید از فردا بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا با رعایت تمام موازین بهداشتی آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نماز جمعه در مناطق سفید منوط به تایید مسوولان بهداشتی است

برگزاری نماز جمعه در مناطق سفید منوط به تایید مسوولان بهداشتی است