مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 19:002020-05-03سياسي

آموزش متفاوت زائران خانه خدا در شرایط کرونا/ کتاب صوتی زائران حج تمتع آماده شد


مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه رهبری با اشاره به اینکه با شیوع کرونا در جهان، حج متفاوتی را تجربه می کنیم، گفت: امسال برای نخستین بار کتاب صوتی آموزش و محتوای حج تمتع تهیه شده است و اوایل خردادماه در اختیار زائران قرار می گیرد.

- حجت الاسلام مسعود حاجی ابراهیمی، مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات و برنامه های فرهنگی برای حج تمتع امسال، اظهار داشت: امسال با شیوع کرونا در جهان، حج تمتع متفاوتی را تجربه خواهیم کرد و برای همین امر برنامه های فرهنگی نیز با شیوه ای نوین برای زائران خانه خدا ارائه می شود.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا جلسات آموزشی حج تمتع به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: جلسات آموزشی حج به صورت حضوری برپا نشدند و با این روند نمی توان محتوای مکتوبی در اختیار زائران قرار دهیم.

بر همین اساس، با توجه به لزوم آشنایی زائران خانه خدا با این سفر معنوی، مدیران کاروان ها کانال و گروه های در فضای مجازی تشکیل دادند و محتوای آموزشی را از این طریق در اختیار زائران قرار می دهند.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی با اشاره به آماده سازی محتوای آموزشی برای زائران به صورت صوتی، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی ستادی، محتوای آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش متفاوت زائران خانه خدا در شرایط کرونا/ کتاب صوتی زائران حج تمتع آماده شد

آموزش متفاوت زائران خانه خدا در شرایط کرونا/ کتاب صوتی زائران حج تمتع آماده شد