مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-05-04سياسي

عملکردمان در برابر کرونا، صبورانه و عاقلانه باشد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بیماری کووید - 19 باعث تغییر سبک زندگی ایرانیان و افزایش محبت ها شد؛ هر چند خسارات فراوانی نیز به بار آورد که قابل کتمان نیست.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بیماری کووید - 19 باعث تغییر سبک زندگی ایرانیان و افزایش محبت ها شد؛ هر چند خسارات فراوانی نیز به بار آورد که قابل کتمان نیست.

آیت الله علی خاتمی شب گذشته (14 اردیبهشت) در بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، جان باختگان کروناویروس و نیز درگذشتگان در این ایام، در ابتدای مراسم با اشاره به مقام و منزلت حضرت خدیجه (س) و تسلیت فرارسیدن ایام وفات ایشان، اظهار کرد: دو ماه از شیوع ویروس کرونا گذشته و به اندازه کافی در رسانه های شنیداری، دیداری و گفتاری در ارتباط با این ویروس مطالب مفصل علمی و تحقیقاتی بیان شده است و همه با شرایط زندگی و محدودیت هایی که مطرح شده، آشنا هستند.

وی گفت: این ویروس منحصر به زنجان و ایران نیست و همه کشورها با این مسئله درگیر هستند.

این یک واقعیت است که دغدغه امروز در هر گوشه ای از جهان وجود دارد و اینکه کسی ادعا کند که در دنیا نقطه ای را بیابیم که در آن بیماری و مشکلی نباشد، نیست.

خاتمی تصریح کرد: وجود ارتباطات، دنیا را در برهه کنونی به دهکده ای کوچک تبدیل کرده و وجود همین ارتباطات باعث شده است تا از شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکردمان در برابر کرونا، صبورانه و عاقلانه باشد

عملکردمان در برابر کرونا، صبورانه و عاقلانه باشد