مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-05-04سياسي

تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی در اولویت قرار گیرد


جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بر تکمیل باغ موزه دفاع مقدس به عنوان اولویت های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری که حال، گذشته و آینده انقلاب را ترسیم کردند، در این چهلمین سالگرد حماسه یادگار پیروزی و قله پرافتخار، فرهنگ دفاع مقدس را از سوم خرداد تا 43 هفته برابر دستور العمل ستاد کل را برای خود و نسل آینده ترسیم کرده و به امانت بسپاریم.

سرتیپ فهمیده عنوان کرد: دوران طلایی تاریخ تشیع پس از قرن ها مبارزه با پیروزی انقلاب اسلامی ظهور کرد و ارمغان بزرگ ولایت فقیه از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد است که در طول مبارزه تشیع، ولایت فقیه به عنوان بخش طلایی تاریخ آن محسوب شد.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: خداوند دفاع مقدس را به مردم اعطا کرد و امام راحل به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یک فرهنگ دفاعی و ارزشمندی آفریدند؛ ایشان پیش از آغاز جنگ ارتش را اسلامی و مردمی دانسته و برای نخستین بار ارتش جمهوری اسلامی ایران در 29 فروردین سال 58 مشروعیت پیدا کرد.

به گفته فهمیده قاسم زاده، امام راحل در دوم اردیبهشت ماه سال 58 سپاه پاسداران و پنجم آذر ماه همان سال فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و پیش از آغاز جنگ همه مردم را برای دفاع از ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی در اولویت قرار گیرد

تکمیل باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی در اولویت قرار گیرد