مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-04سياسي

توزیع بیش از 30 هزار غذای گرم بین روزه داران نیازمند لرستان


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: در ادامه سلسله اقدامات این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از 30 هزار غذای گرم بین روزه داران نیازمند توزیع شد.

- ایسنا/لرستان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: در ادامه سلسله اقدامات این نهاد به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از 30 هزار غذای گرم بین روزه داران نیازمند توزیع شد.

جاسم محمدی فارسانی امروز 15 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران با تقدیر از زحمتکشان سفیدپوش در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا، اظهار کرد: با توجه به اینکه درشرایط خاص کرونا تعدادی از کسب و کارها مختل شده لذا به تبع آن وظیفه کمیته امداد امام راحل برای خدمات رسانی به نیازمندان سنگین تر شده است.

وی افزود: همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تهیه غذا برای روزه داران نیازمند امر مهمی بود که در قالب طرح ملی اطعام مهدوی، مطرح شد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان افزود: هم اکنون 627 نفر در 13 آشپزخانه استان به پخت و توزیع غذای گرم برای روزه داران نیازمند مشغول هستند.

وی ارزش کمک های مردمی را 454 میلیون و 43 هزار تومان بر شمرد و با بیان اینکه کمک های مردم نیکوکار و خیرین که در قالب سبدغذایی بین نیازمندان و فقرا توزیع شده 265 میلیون و 935 هزار تومان اعلام شده است، تصریح کرد: همچنین تعداد بسته های توزیع شده به صورت خشک 2774


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 30 هزار غذای گرم بین روزه داران نیازمند لرستان

توزیع بیش از 30 هزار غذای گرم بین روزه داران نیازمند لرستان