مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 06:362020-05-04ورزشي

پیش بینی رشد 2 برابری مشارکت مردم استان سمنان در اطعام مهدوی


قائم مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه سال گذشته مشارکت مردم در ماه مبارک رمضان بالغ بر پنج میلیارد تومان در اطعام افطاری رسید، - گفت: امسال رشد دوبرابری مشارکت پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد قوسی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه وجود بیماری ویروسی کرونا باعث بروز مشکلات اقتصادی بسیاری بر قشر آسیب پذیر جامعه شده است، ابراز داشت: در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و مواسات لذا کمیته امداد استان با همراهی خیران، پرچم دار کمک به محرومان جامعه شدند تا بخشی از آلام مردم جبران شود.

وی ضمن بیان اینکه مردم در ماه مبارک رمضان سال گذشته پنج میلیارد و 700 میلیون تومان کمک کردند، پیش بینی می شود امسال با توجه به کرونا و نیاز قشر محروم جامعه این رقم با رشد دو برابری به میزان 10 میلیارد تومان در استان سمنان برسد.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به کرونا امسال برگزاری جشن آرزوها به صورت مجازی برنامه ریزی شده است، ابراز داشت: سال گذشته بوستان ها و محفل های و مساجد و سالن های ورزشی محلی برای کمک و یاری به کودکان محروم بود که امسال طبق تمهیدات صورت گرفته جسن آرزوها در فضای مجازی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رشد 2 برابری مشارکت مردم استان سمنان در اطعام مهدوی

پیش بینی رشد 2 برابری مشارکت مردم استان سمنان در اطعام مهدوی