مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-04ورزشي

اینجا رقابت وجود ندارد اما اراده موج می زند!


در این مدرسه رقابت وجود ندارد، اما تلاش و اراده به معنی واقعی موج می زند؛ تمرینات دوومیدانی را تا جایی با جدیت ادامه دادیم که شاگردانم توانستند مقام های اول کشور در رشته دوومیدانی کسب کنند و حتی به عضویت تیم ملی جانبازان و معلولین هم در بیایند.

- ایسنا/کردستان معلم مدرسه استثنایی می گوید: در این مدرسه رقابت وجود ندارد، اما تلاش و اراده به معنی واقعی موج می زند؛ تمرینات دوومیدانی را تا جایی با جدیت ادامه دادیم که شاگردانم توانستند مقام های اول کشور در رشته دوومیدانی کسب کنند و حتی به عضویت تیم ملی جانبازان و معلولین هم در بیایند.

به مناسبت گرامی داشت جایگاه معلم به سراغ معلمی می روم که سال های زیادی از عمرش را برای آموزش دانش آموزان در شهرها و مقاطع مختلف سپری کرده، اما 7 سال از این خدمت را با دانش آموزان دارای نیاز ویژه طی کرده که به گفته خودش شاهد خاطرات تلخ و شیرین زیادی از این دانش آموزان است که با تمام دوران خدمتش متفاوت بوده و شغل معلمی را برایش معنی دیگری بخشیده است.

سعدالله جدیدی که 44 سال سن دارد و اهل شهرستان سقز است، در رابطه با نحوه پیوستنش به این مدرسه در سنندج می گوید: آمدنم به مدرسه استثنایی اتفاقی بود، قبل از آن در مدارس عادی و در شهرستان بوکان به عنوان مربی پرورشی خدمت می کردم و همزمان مربی ورزش(دوومیدانی) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا رقابت وجود ندارد اما اراده موج می زند!

اینجا رقابت وجود ندارد اما اراده موج می زند!