مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-05-04اجتماعي

مشق عشق در گوش دانش آموزان مدرسه عشایری لذت معلمی جایگزین ندارد


معلم تنها ریاضی، علوم، تاریخ و ادبیات درس نمی دهد.

معلم با هر کلمه اش، با هر واژه اش و با هر رفتارش درسی را در عمق جان کودکان و نوجوانان این سرزمین می ریزد که تا سال های سال در وجود آنان باقی می ماند.

این روزها که آموزش از لابه لای کانال های شبکه های مجازی و شبکه شاد به دانش آموزان منتقل می شود، بازهم معلمانی وجود دارند که رفتار و عملکردشان درس زندگی و تلاش است.

سمیه عربی یکی از آن معلمان نیک و پرتلاش در خراسان جنوبی است که با خود عهد کرده تحت هیچ شرایطی حتی یک نفر از دانش آموزانش محروم از تحصیل و آموزش باقی نماند.

لذت معلمی با هیچ چیز قابل مقایسه نیست وی در گفت وگو با مهر با اشاره به اینکه از 15 سال پیش تاکنون در کسوت معلمی قرار دارد، اظهار کرد: آموختن علم به نسل نو لذتی دارد که نمی توان آن را با هیچ چیز دیگر در این جهان هستی مقایسه کرد.

این معلم برجسته که در سه قلعه شهرستان سرایان زندگی می کند، بیان کرد: یکی از دغدغه های من این است که هیچکدام از دانش آموزانم محروم از تحصیل باقی نماند و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نکردم.

عربی ادامه داد: بعد از شیوع کرونا آموزش از طریق فضای مجازی ادامه یافت و بسیاری از دانش آموزان از این طریق تحصیل و آموزش را ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق عشق در گوش دانش آموزان مدرسه عشایری لذت معلمی جایگزین ندارد

مشق عشق در گوش دانش آموزان مدرسه عشایری لذت معلمی جایگزین ندارد